Stenbra dag

Är hemma efter en jättemysig dag på Stenungsögården och hos Svenssons efter det! :)

Vi satt i Fridas rum och de lärde mig spela tv-spel. Jag valde yoshi men tydligen var han inte så bra. Jag tycker det är orättvist att figurerna är olika bra. Då har man ju inte lika förutsättningar att vinna alls. Emil valde Zelda(eller vad hon nu heter) och tyckte det var lite jobbigt att ha klänningar på sig haha. xD "meh! Varför måste jag ha KLÄNNING? Igen!" sa han Det var ju figuren som hade klänningen, inte han, men jag tror att han i hemlighet identifierar sig med henne. Shhh.. Säg inte till någon. Det är en hemlighet mellan dig och mig, cyberspace.

http://thewiiremedia.revolutionreport.net/games/1/5291.jpg<---Emilhttp://rescuetheprincess.files.wordpress.com/2009/01/mario-party-advance-yoshi2.jpg<---jag

Simon ledde typ hela tiden för han åt upp alla. Lite taskigt.

Jag tyckte det var jättekul att träffa Matilda idag, även fast hon var sjuk. På Gudstjänsten satt vi bredvid varandra och helt plötsligt behövde jag snyta mig, och jag hade inget papper. Så jag frågade henne om hon hade det. "Jag vet inte.." sa hon och började leta i sin väska. "Asså jag har en ballong!"

Jag är inte så skillad på att snyta mig i ballonger, har aldrig testat det faktiskt, så jag tackade tyvärr nej. Jag undrar föresten om det går att snyta upp en ballong. Ja, istället för att blåsa!

Har så mycket at berätta från middagen o så sen men jag får välgöra det imorgon eller något förnu måste jag plugga. Jag har tagit en del roliga kort också :)

Daniel var buss-ig och körde mig hem. Sen lärde han mig en låt på guran. Som Ivar har lärt honom. Som i sin tur har lärt sig från Simon. Som i sin tur säkert har lärt sig från Inge. För han har också Inge, samma gitarrlärare som jag. :)

Fast det var nog inte han som lärt honom just den låten hehe för han är så duktig så han kan lära sig själv. Dessutom var det "open the eyes of my heart Lord" :P


Det hände väldigt mycket roligt idag, väl behövt. Jaha! Skriver mer som sagt!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spänningen är oliiiiiidlig! Fantastiskt att din dag varit så bra :)

2009-11-22 @ 18:38:14
Postat av: Anders

"snyta upp en ballong" ?

du är bäst anna! älskar dina tankar och frågor.

sitter och ler

2009-11-22 @ 19:06:42
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hahah Anna! Hur gick det ehentligen med bloggandet, jag visste ju hela tiden att du skulle gå hem och skriva om den stenbra-iga dagen! Och det gjorde du ser jag (y) haha! det där med ballongen x) jag tänkte inte så långt att det egentligen var ett rätt kul skämt, jag bara såg min ballong där det står poff på, fast inget snytpapper. Hehee! Och det med glasen/drickan/sakimojjen saken du vet =) haha! Jadu, det var så trevligt, trevligt (y) (a)



btw. yoshi e mkt gulligare än zelda :)



Kraaaaaam!

2009-11-22 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0