Soffsnattaren

Torsdag på Sinclair. Folk går omkring och snyter sig. I soffgruppen sitter en hel drös och tjötar, spelar gitarr och kort.

Några ettor kånkar nöjt på gigantiska kanelbullar och Elia har tappat bort en rosa soffa, stackarn.

"Har någon sett en soffa?! Ungefär så här stor!" säger han och pekar på en annan soffa. "snälla.." så går han vidare och frågar en ljudtekniker.

Jag har lite svårt att förstå hur man kan "tappa bort" en soffa, och ännu svårare hur någon skulle vilja stjäla en mitt på Sinclair. Eller överhuvudtaget. :P Smuggla in den i tröjan? ;) nja.

Har någon testat eller? Så man kaan få lite tips menar jag ;D

Jag hade gitarrlektion nyss. Men när jag kom ner undrade jag var min mobil var. Så jag fick gå upp igen och hämta den eftersom den lyckligtvis var i gitarrsalen. Vilklen tur att det var Oskar som hade lektion och inte någon främling hehe. Hade vart ännu pinsammare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0