Så man gör här

I fredags kväll när jag hade blivit av med febern (klockan var kanske nio eller något sånt) gick jag ner och tänkte prata med mamma och pappa. Men jag hittade dem inte. Jag letade i hallen, köket, tvättstugan, på toaletten, under trappan och i vardagsrummet men ingenstans var de. Så satte jag mig uppgivet i soffan och suckade. Men då hörde jag ljud inifrån pianorummet..

Jag: mamma?
Mamma: Jaa.
Jag: Så det är där ni gömmer er! Vad gör ni?
Mamma: Vi tänkte läsa din blogg.
Jag: Va?! Äre sant!

Hahaha, jag blev förvånad. Men så hade tydligen Kristina smsat mamma och sagt att de skulle kolla. Hon hade nog aldrig kommit på det själv. :P För hon är en mycket upptagen kvinna, min mamma, förstår ni. ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

hihi, skyll på mig bara!

tårkigt att de sa det ;) du hade ju blivit mycket mer förvånad om de hade gjort det ändå! Men vem vet.. något nytt är på väg..

2009-11-29 @ 17:37:39
Postat av: Anna

va? Vadå nytt? Ska DU skaffa en blogg?!?!?!?!

2009-11-30 @ 09:35:39
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0