Roliga videomarodörer

Förut satt och jag spelade in en video som jag hade tänkt att lägga upp här. Det var en liten sång, en utav mina nya. Men just när jag hade börjat spela in så ringde det och jag var tvungen att svara så jag fick radera den sen. Det var en telefonförsäljare eller något liknande som var i andra änden av luren, vilket jag INTE var beredd på(hehe), så jag svarade "Hoj moshivoj!" Och blev lite generad när hon presenterade sig på ett typiskt telefonförsäljar-sätt. xD

(Det är en sak jag inte fattar. Varför har de nästan ALLTID roliga dialekter?!)

Men iallafall så tyckte jag det lät som hon försökte fjäska in sig hos mig med sin Örebro-dialekt så jag härmade henne när hon frågade om Annika var hemma. "naj, hon är intoe hema." (jag minns inte hur hennes dialekt lät men den var utpräglad och rolig som sig bör om man är telis) Och då så hörde hon att jag drev lite med henne så då började hon prata stockholmska! Det var jättekul! Sedan frågade hon om hon kunde ringa sen och då sa jag. Ja.. men inte för sent bara. Typ.. åtta kanske

Det tyckte hon tydligen var jätteroligt för hon försökte kväva sitt hysteriska fnissade ända tills jag la på. Och det var ändå en vuxen människa. Dagens medelålder.. jag säger då det. Eller vad heter det när folk är runt 25-30?

Men iallafall, så försökte jag spela in min sång en gång till eftersom den första inte gick så bra, och det gick jättebra. Ända tills slutet av låten, då det började ringa. Denna gången trodde jag att det var en telefonförsäljare så jag svarade inte direkt utan fortsatte spela men efter en stund svarade jag i allafall.

Och vilken tur jag gjorde det.

För det var Ingrid. Och hon sa att hon skulle läsa min blogg. Så därför lägger jag in en bild på henne. Och en till. Hihi.




(Vi har massa roliga kort på dig, men jag tänkte att det är nog bäst att inte lägga upp dem här i din debut på min blogg. Hehe. Så jag tog de snyggaste, hoppas du inte mindar!)


Mohaha ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

25-30-åringar tror jag kallas för unga vuxna nu för tiden :)

2009-11-24 @ 12:58:40
URL: http://dorrentillhoger.blogg.se/
Postat av: Ingrid

HA ha Ha hA..du är lite finurlig du. Dom där korten var väl ok men de andra du säger att du innehaver skulle jag vilja se.... jag brukar dumma mig rätt mycket. Tack för min DEBUT! Det var vänligt av dig. Synd att vi inte tänkte på det när vi var hos er men det hade ju varit kul om jag hade tagit lite kort på er som jag kunde lagt ut på min blogg... Vänta du bara. Kram på dig!

2009-11-25 @ 14:24:25
URL: http://ingwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0