Rappakaalj

Okejokej. Jag har målat. Lite blev bra. Jag har gjort några framsteg på min tavla. Men sen gick allt jättedåligt och jag blev så frustrerad att jag var tvungen att måla på en annan tavla. GAH. Jag måste lyckas nångång!

Den andra tavlan? Det ser lovande ut, men man kan aldrig veta säkert förrän den är klar. Klar förresten, det blir den antingen när man är nöjd eller när tålamodet tar slut.

Suck

Jag vill inte ha en moped en sån där som alla andra har jag vill ha en egen speciell som inte låter så mycket som hallonsaft och går på bär och flär men ingen har fiskar i akvarium nu längre så jag måste gå till havet och fiska fiska längre än till Holland för där bor ingen inte min farmor iallafall för hon är död jag har aldrig träffat min farmor och kanoten finns inte bara i morötter utan också i synvinklar med grötsås och drakar med skägg jag trumpetar bäst på tisdagseftermissar och förtorsdagsvovvar om gardinerna är röda och flärpar hänger i kanten granhulda äter äter alla päron märon skäron täron och gräron men lämnar inga till mig!! Varför skarför larför barför herfer kerfer jag vill inte ha en blå tå för jag har redan en kall fot och en hermelin som jag ska ta hand om i din bur som inte står på farstun som du trodde utan i den stora trunken som alla går förbi hela tiden och skriker och grufflar och fufflar och har en rosa hängmatta i trädgården men jag, men jag, men jag då?!


Okej. Nu känns det bättre.

Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt med lite rappakaalj!

2009-11-19 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0