Neeeeeej!

Jag satt och målade förut. Så tänkte jag att jag skulle fixa till näsan på Pias valross. Alltså valrossen på Pias tröja.



Men när jag var klar såg jag att det hade kommit färg på baksidan, så jag la den med andra sidan upp och försökte få bort det, men när jag vände igen hade det kommit färg på valrossen också! :S

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Så jag sprang ner för att tvätta den! Men så kom jag på att jag inte hade strukit den och det måste man göra innan man tvättar den! Så jag tog upp tröjan, helt melerad är den, men trycket är kvar..

Jag vet inte vad jag ska göra.. är helt förstörd.. Tänk om jag måste slänga tröjan.. hundra kronor åt skogen..

SKIT.

Sen trodde jag min ipodladdare var borta också, men den låg i verkstan(Kristinas rum) vilken tur!!! Kom på att jag lyssnar alltid på musik när jag jobbar.

Men jag är fortfarande lite ledsen för tröjan så glädjen blev inte fullständig..

Uppdatering: Mamma fixar. Allt kommer bli bra. Hon har lugnat mig och sagt att jag kan göra på ett annat sätt. Att jag inte kom på det själv. Det är det man har mammor till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0