Jag vill inte ha någon galghäftare

Sitter på bussen. En sketen stadsbuss, men den går framåt. Tjejerna bakom mig har sagt minst femton gånger att det är inte OKEJ att gå ifrån krogen utan att berätta det för sina kompisar. Och bla bla bla bla, okej, vi har fattat nu, calm down?

Jag kom faktiskt in i fotosalen. Är riktigt stolt över mig själv. Nu har jag gjort klart ett surrealistiskt foto i photoshop! Yeah.


Nu har jag vart på torp och köpt ett linne. Det var lite kul, för linnet fanns inte i min storlek och killen i kassan frågade om jag hittade det jag letade efter.

Jag: nae jag behöver small..
Han: Okej, jag ska kolla var dockan har för storlek

Haha, så tog han isär skyltdockan och klädde av den! Plocka av lite armar och ben liksom. :) Sen fick jag tröjan! Eller ja, fick köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0