JAG MÅR BRA.

Nu har jag varit hos Emmy i Älvängen hela kvällen. Det var sånhär produktvisning för Amway så mamma och pappa följde med. Eller ja, jag åkte först med bussen och dom kom efter :P Jag är SÅ glad att jag tog bussen för ifall jag hade åkt med dom hade jag kommit mycket senare, inte förrän sju. Nu kom jag fem :D

Fick uppleva en hel del, bland annat att bli slickad lite varstans(inga snuskiga tankar nu, jag pratar händer, ansikte) av ester, som ni (om ni var uppmärksamma) kanske såg i förra inläggets film. Sedan provade vi lite produkter från Amway(som förövrigt verkar vara världens bästa företag) fast jag provade bara handkrämen som luktar lite bajs. Fast det tyckte bara jag, alla andra tyckte det luktade gott. Galningar.

Sedan skulle människor ha mat också, och Emmy som höll på att plocka fram AMWAY-produkter bad mig att skära upp bröd, så jag gjorde det. Bara det att jag slant lite så det kom blod.

När jag visade det för Emmy förtäljde ju hon dårå för mig att man inte ska skära sig. eller som hon sa:

"Men, vad gör du?! Du kan ju inte SKURA dig!"

Mackorna var mycket goda ändå, trots mitt blodsspillande och jag fick oboy C: dessutom fick jag fläta alla tre tjejerna (plus mig själv ;D) så det var bara roligt i Älvis. ELvis haha. höhö vilken humor man har.

Eftersom jag "stalkar" Emmy fick jag hennes autograf, på magen. Det var ganska svårt för henne att skriva för jag är så hulliganiskt kittlig men skicklig som hon är klarade hon det ändå. Bra gjort Em. Jag har tyvärr inget kort på det eftersom min kamera fortfarande i Lödöse, men Emmy tog kort på det och hon lägger nog upp det på sin blogg(snart, hoppas jag!) så där kan ni kolla om ni vill.

Och dessutom kommer jag SNART få min kameraaaah! Gaaah :) Det känns nästan som när jag fick den första gången, haah.

Det var längesedan jag skrev ett sånt här långt inlägg, men hoppas det är okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0