Jag har knäckt koden!

Hahaha, jag kom precis på att även förra gången jag skrev ett feelgood-inlägg var här. Hemma hos Eva&Tage. Såsom nu. Alltså förra inlägget.

Här mår man nästan alltid bra! Det är faktiskt så. Det är fint och mysigt inrett och luktar alltid gott eftersom båda är så bra på att laga mat. OCh det är mysigt, och ganska socialt om man känner för det. Sen är det en annan sak att David och Mattias sitter uppe och krashar med tv-spel hela tiden. För det är typ det enda man hör. Krasch, krasch morr. Sociala marodörer.

Hittade föresten två VHS, Törnrosa och Lilla spöket laban, på Tages skrivbord! Så jag frågade honom om han brukade se på dom, men fick svaret att han hade tänkt att SLÄNGA DOM !

Näe. Gamla klassiker kan man väl inte slänga bara sådär. Så jag offrade mig för dom och fick dem. Faktiskt. Någon gång kan man väl få användning för ett par barnfilmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0