Jag blir glad

..när jag tänker på hur många härliga vänner jag har
..när jag tänker på att dom tycker om mig som jag är
..när jag kan ha roligt och vara kreativ
..när jag inte behöver bry mig om vad folk tycker
..när jag inser att mitt liv inte är så dåligt ändå
..när jag kollar på den här videon från i söndags.



True love alltså. Jag visade M hur man skulle göra när man drack, och vi försökte spela in det. Hehe.. Jag kan säga att det var jättefint och gick superbra INNAN vi filmade. Sen blev det flum. xD

Och att Simon inte gör som man säger är en annan femma.. :P

(Vi lyckas nästan i slutet, 1.39)

Kommentarer
Postat av: Matilda ;D

Haha!

Jag visste inte att han filmade där!

Fast det vet jag nu x)

Ajja.. det blev jö bra (y'

Och så hade vi ju jätteskoj :)



"Hej Jag ska dricka" =)

Kram

2009-11-26 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0