Ibland undrar man

Okej. Jag börjar ana oråd


Jag blivit kallad:


tokskalle
vimsig
galen
knasboll
knäppis

flera gånger bara den senaste månaden. Konstigt nog känner jag mig ovanligt vuxen och ansvarstagande. Borde jag kanske försöka ändra min image?

 









Funderar på hur det skulle gå till i såfall.

Jag skulle behöva skaffa bättre lokalsinne (alt. GPS), lära mig tåg-och busstidtabeller utantill, ha tusen påminnelser på mobilen, sluta äta godis etc.


Det låter jobbigt. Om det ens är möjligt?!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är skillnad på att vara barnlig och att vara barnslig. Förstnämnde låter livet leka, men tar sitt ansvar ändå. Jag vill ALDRIG sluta av barnlig. :D

2009-11-03 @ 15:23:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ha,ha din tokskojare, du fattar ju inte att alla de där namnen är kärleksnamn på dig som du aldrig hade fått höra om inte du hade varit du! :*

2009-11-03 @ 16:48:19
Postat av: hanna

du har finbesök på bloggen idag? ;)

2009-11-03 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0