I sjukhusbiblioteket

Jag sitter här för min dator dog igår. Buhu :'( nej det är ingen fara.

Idag har jag lekt med Alvin (6 mån) och en liten  treåring som heter Ebba. Har även varit på sjukgymnastiken för att leta efter en Liselott men hittade ingen så fick skriva en lapp. :P Det var lite läskigt men Kristina försäkrade att hon var ursnäll. Dom har praktik nu, Kristina har på Östra sjukhuset :P Dåligt att jag inte är inlagd där ;)

Det är jobbigt att ha ett eget rum. Men nu när dom har byggt om måste man typ ha det såvida det inte blir fullt. Jag känner mig sjukt ensam. Fattar inte hur jag klarar mig.

Men jag har skrivit låten iaf.



Kanske ska kolla på en film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0