Fotokunskap är jobbigt




Bilder ska redigeras säger jag bara.
Jag är bara så. Trött.

Hade en jobbig morgon. Jag missade bussen, tog nästa buss. När jag kom till skolan hade matsalen stängt. Har enda lektionen, fotokunskap. Vi var lite i ateljen för ajg ville slutföra en uppgift. Men det gick.. åt skogen.

Typ. Först funkar inte kameran, sen funkar inte blixten. Vi får inga bra kort. Kameran vill inte ta kort, den vill göra allt jätteljust eller jättemörkt. När den väl gör som man vill blir man bländad av blixten och ser jätteful ut. Hur jag än gör blir det inga snygga bilder. Kanske EN bild. Av 1295728352431981119579 stycken okej :D?

Det är ingen bra dag idag.


Men jag har inte tappat bort en enda sak idag! Jag HAR både min kamera, dator, ipod, plånbok, busskort, mobil och nyckel.

Dessutom har jag kanske kanske kanske kanske kanske kanske förhoppningsvis fått ett efterlängtat brev när jag kommer hem. Kom igen buddy, gör mig glad!

'cause I need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0