Ett illa mående

Både jag och David är hemma idag. Jag hade ställt in mig på att gå imorse så jag gick upp 06.00 men så började jag må illa och så var det kört. Försökte få bort illamåendet med allt möjligt som mamma sa var bra, ramlösa, rostat bröd, proviva, vatten, onaka (fil) och någon morotsdricka men det blev värre istället. Så då kunde jag inte åka iväg. Sjukt jobbigt att må illa. Ännu sjukt jobbigare att må illa en längre stund vilket jag gjorde.

Men efter att jag gjort det som ofta blir följden av att må illa mådde jag bättre och kunde borsta tänderna och gå och lägga mig. Så jag sov bort illamåendet som var kvar. Men nu är det nog dags att äta en frukost. Igen.

Hoppas ni mår bättre än vad vi gör!


Ni kanske har en groda i håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0