En hemlig hemlighet..

Jag ska berätta en hemlighet för er. You better läs hela texten annars missar du den.

Den är väldigt hemlig egentligen den saken som jag ska berätta, men jag gör det ändå. Bara för att ni är så hemlighetstagande. Bara för att ni är bäst på att hålla hemligheter. För det är ni ju. Proffs på hemlighetsmakeri. Den är mycket utsökt, en smaskig hemlighet. Den är så bra att ingen skulle kunna gissa den. Ingen kan gissa vad jag ska berätta för hemlighet. Å.. vad jag gillar min hemlighet.. mm.. Den är helt perfekt nästan. Men ingen kan såklart gissa den, nej ingen kan gissa min hemlighet. Ingen.

Det skulle ta flera år att komma på vad det är för hemlighet jag ska berätta. Ja.. flera år skulle det ta. Den handlar ju inte om såna där vanliga saker som hemligheter brukar handla om, nej nej.. den handlar om ytterst ovanliga saker och den är den bästa hemlighet jag någonsin haft. Ingen.. INGEN! Ingen har haft en sån hemlighet som jag har. Nej nej nej, ingen har ens kommit i närheten av den hemligheten. Bara dröm om det liksom! Ja dröm om att slå min hemlighet.

Dröm om att ens komma nära den. Det kan ju ni drömma om för ni kan ju inte ha en sån bra hemlighet som ajg har.

Det går inte. Nej för jag och min hemlighet är genial. Geniala är vad vi är. Så geniala att ingen skulle kunna vara så genial om den ens hade vår genialitet som gjorde personen genial. Det skulle ju inte varit någon riktig hemlighet om jag berättade den, för den är ju så genial. Samtidigt skulle det inte vart någon riktig hemlighet om jag inte berättade den, för den är ju så fantastisk. Och genial. Genialare än genialast. Så.. here we go.. Jag har sovit i nya lakan inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0