Hade kläder på mig idag igen.


Jag undrar vem som kommenterade mitt förra inlägg som anonym. Det är inte roligt när folk är anonyma. Jag vill ju veta vem som skrev den fina kommentaren. Idag är jag och brorsan hemma och är lite krassliga. Jag har ont i bröstet/hjärtat och han har stukat fingrar. När jag kom ut i köket förut stod han och plockade ur diskmaskinen. Nu lagar han mat åt oss två. Han kommer verkligen bli en bra man. Tjejen som får honom kan skatta sig lycklig säger jag bara!

Vi tänker ganska lika också. När jag hade ätit upp såg jag på honom en stund och sen sa båda samtidigt: "kan vi inte göra chokladbollar?"

Det kommer att bli gott. När vi väl får oss till att göra det.



Dagens kläd.

Jag skrev en låt idag igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hjälp vilka snygga kläder! :P Vart kan man köpa sådana?.. ;)

2009-11-06 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0