Hur många hamstrar kan du plundra på en kvart.

Jag hade inget att göra efter skolan så jag gick till tandläkaren en timma för tidigt. Anmälde att jag var där och satte mig i väntrummet. Helt plötsligt kom Jennifer från klassen, hon skulle göra något där. Så då hade jag någon att snacka med. :) Ja och sen kom Elsa farandes förbi. Elsa är min faster som jobbar som tandsköterska där.

Jag fick komma in 14.10 fast jag inte hade tid förrän 14.50. Var klar 14.40, alltså tio minuter innan jag skulle haft tid egentligen :P Gött!

Fast det var sjukt jobbigt hos tandläkaren. Eftersom tre brackets hade lossnat fick dom slipa ganska mycket. Och greja som dom alltid gör. Faktum är att slipljudet låter ungefär som bussen gör just nu. Jätte ljust och skavandes, burr.

Men jag fick välja färger (idag med, jippie) och jag tog lila och blå. Trodde att hon skulle ta det på alla men det gjorde hon inte. Bara på överkäken så nu har jag den underbara blandningen blått, lila och limegrönt. xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0