Lilla Mamma

Mamma: Vad är det här för låt tro. Åh! Den här känner jag igen. Kan det vara Ace of Bace?
Pappa: vet inte
Anna: Jag vet inte
Mamma: jo men de låter så.. Och kolla här! Det passar in också.. Hm.. undrar om det är det.. (börjar gräva i tidningar)
Anna: men tro på dig själv nu mamma.
Mamma: Jag får väl göra det.
Anna: Ja det får du faktiskt.
Mamma: Nu gjorde jag det! (Barnsligt stolt)
Anna: Nu gjorde hon det igen!



Man kanske skulle kunna tro att det är mamma i ett nötskal men jag skulle mer vilja säga att det är mamma i ett chips.. Martin också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du har just stiftat ett nytt uttryck! "Det är ... i ett chips" :)

2009-11-28 @ 11:40:48
Postat av: Johanna

det heter kanske att mynta ett uttryck.. men du hajjar :)

2009-11-28 @ 12:51:10
Postat av: Anna

Jag tycker mer om att stifta uttryck och mynta lagar..

2009-11-28 @ 14:26:21
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0