Draft: Nov. 25, 2009

Nu ska jag berätta vad jag gjorde igår kväll. Ingrid, Thomas och deras små hulliganer kom hit. Det var mysigt fast dom var överallt. Saker hände hela tiden kan man säga. Vi åt gröt och Alma blev glad för hon tyckte det var gott.

 
Jag tror bestämt hon var svag för kanel.. Hon var rätt vild med kanelburken, min hand som låg bredvid var alldeles brun efter hennes framfart.


Goa Olle (jag fick en liten puss! Hihi) och han var riktigt rolig att spela piano med.


Gjorde en fläta som blev bra medan Ingrid informerade massor. Fast det syns inte hur bra den blev! :P Skit för jag kommer säkert aldrig kunna göra en lika bra. :) Den gick förbi öronen som ett diadem typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0