Värsta dagen ju

Det har hänt mycket idag. Ifall man tänker efter är det väl ändå rätt coolt att man värsta får en dag varje dag som man får göra i princip vad man vill med! En hel dag. Och en till och en till igen och igen och igen. Yeah! Jag har partat, bloggat, skrattat och dessutom har jag fått något nytt. Gissa vad det är! Jag avslöjar i slutet av inlägget med en rebus(det kan ju inte vara för lätt).

Efter jag hade haft piano imorse tänkte jag öva på min läxa för jag hade ju Tid med stort T (ifall ni skulle missa att det står med stor bokstav) så jag gick till blueroom och satte mig och skrålade.

Eller mest spelade piano. Både och typ. Men så precis när jag fått in det perfekta ackordet och jag känner mig sådär marodöriskt nöjd över det så bestämmer sig pianot för att få glapp och stänga av sig. POff sa det.

It has to be a sign.


Vi redigerade ganska mycket på fotokunskapen today. I allafall jag gjorde det. De andra människorna satt ganska mycket vid bloggar, facebook och bilddagböcker & sånt. Känns det igen? ;)

Jag redigerade mig själv till Björn, och inte vilken Björn som helst utan Gustafsson ;D Eller nej. Det gjorde jag inte. Men när jag var klar med fotogeggan började det growla i min mage. And a woman's gotta do what a womans gotta do som jag brukar säga, så jag gav mig ut på stan i jakt efter något att mätta min hunger med. Så jag gick ut genom dörren på Sinclair och sa: "det regnar"

Så såg jag mitt byte. Det var en man, ganska kort, rullstolsburen, verkade ha bråttom och bar handskar. Så jag sprang ikapp honom och började äta på min plånbok. För när jag kom lite närmare såg jag att det var Anders.

Han hade däremot en lysande idé, nämligen att gå till Mc donald's så det gjorde vi. Enda kruxet var att jag fick lite bråttom och var tvungen att ta en cheeseburgare. För det fanns inga riktiga redo att hoppa i min mage. Jag överlevde som tur var och det gjorde Anders med fast han var livshotande inne i en uträkning om hur många gånger tugga upphöjt till 40 var. Ganska många tugga vill jag lova.

Men nu ska ni få en rebus. Vad har jag fått idag?

http://www.lund.se/upload/Grundskolor/Lerb%C3%A4ckskolan/Bilder%20musikprofil/Piano_index.jpg+ = ?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, det var en klurig rebus! :) Näe, kommer inte på nått bra, så väntar ivrigt att någon annan ska komma på svaret. ;)

2009-11-25 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0