Draft: Nov. 2, 2009

Inte för händelserik dag, men helt okej. Kom till skolan runt tolv så det första jag gjorde var att äta. Inge god mat fanns det så jag gick därifrån med ganska tom mage. Trippade vidare till engelskan, gjorde som ni vet muntligt prov.

Sedan var det bara en lektion kvar;gemu på kulturskolan för hela källarens golv ska renoveras så man kan inte ha några lektioner där. Och när jag kom till Gemun satt det massa ungar och kollade på en Michael Jackson-film mitt i aulan, sen dök min lärare upp. Men det var bara jag av de sju i vår grupp som dök upp x) Privatlektion i gemu jippie :P efter ca en halvtimma kom Johan och då fick jag gå för jag hade vart så duktig ;D wohooo.

På vägen till bussen gick jag till willys och köpte en sesampinnar och färskost. Vaddårå, man måste ju äta något härivärlden. Nå sitter jag på bussen, ska träna i Henån.


Hoj moshivoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0