Cheburashka

Nu sitter jag i Hannas kök och jobbar med powerpointen till min uppsats. Galet jag vet men jag hade så ont ooch kunde inte sova. Det är ganska mörkt så jag ser typ inte vad jag skriver, vi hade kul igår.

Ni vet, nya modet är att ha mobilen i knävecket.

Så fruktansvärt mycket vi skrattade.

VI är absolut dreamteam jag och Haan. Man skulle ha en man i byrån också. Perfekt.


MEN om det kunde sluta hurta i bröstet. Skulle jag famla mig tillbaka till min kära madrass.



Någon som har sett en vilsen hulligan i ett träd?

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag kunde inte somna förrens två :O

2009-11-10 @ 11:08:06
Postat av: Anna

whaaaat, jag somnade typ när vi slutade prata. Haha, höll på att skriva parta ;D

2009-11-10 @ 12:34:30
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0