Autumn blueberries



Hoj moshivoj! Jag har varit ute med pappa och gått, så nu känns saker och ting lite bättre. Fast jag fattar nog inte riktigt att jag ska till skolan imorgon..

Jag har faktiskt jätteont i bröstkorgen just nu. Hoppas det går över. Annars får vi ringa sjukhuset. NO!

David odlar blåbär. Mitt i hösten. Ja, jag säger då det. T-t-t-t.
http://www.farmvilleneighbors.com/wp-content/uploads/2009/09/flying-gold-coins-farmville.jpg
Hm, alltså jag vill verkligen måla. Så jag tänker göra det också.

Jag är så sugen på att starta eget företag. Men pappa vill att jag ska bli lite mer erfaren eller vad man säger innan jag börjar. Typ så ajg inte gör onödiga misstag. Han vill att jag ska prata med folk som har eget företag och lära mig av dom.

Någon av mina bloggläsare som har eller känner någon som driver eget företag?

Kommentarer
Postat av: Martin

Meffe har eget :)

2009-11-01 @ 18:45:10
Postat av: Anonym

coolt. Fast jag vet nog inte vem det är. Vad är det för företag?

2009-11-01 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0