Aldrig som Kissie

Idag har vi fotokunskap, hoppas vi får vara i studion! För det hoppas jag. Annars måste jag göra en surrealistisk bild i photoshop, och det vill jag inte för jag har inga idéer idag. Jag kanske får, men jag har inga nu. Och inga foton heller. Vi får se hur det blir.

Just nu väntar jag på att ha min efterlängtade pianolektion :D Äntligen säger jag bara. Vi har ju gått i skolan i mer än en månad, och inte förrän nu får jag den lektionen som jag längtat efter att ha allra mest. Jag har ju haft rätt till den hela tiden, men schemat har inte funkat. Nu så..!

Jag är lite törstig.



Hahaha, kom att tänka på en sak som Emmy sa igår. Hon sa att jag var bättre bloggare än KISSIE, och sedan kallade hon mig för deras egna lilla Kissie, haha. Jag vill ju verkligen inte vara som Kissie men ja. Antar att hon inte menade bokstavligt ;)

Jag får avsmak bara jag hör namnet. KISSIE?! Vad tänkte hon på undrar jag. Visst att kiss betyder kyss på engelska, men med tanke på vad det betyder på svenska.. näe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0