Lödöse charm

När jag hade skrivits ut skulle vi köra Emmy(som hälsade på mig på NÄL) till bussen för hon skulle åka till en syster.



Fast hon missade bussen så vi bestämde oss för att åka till Lödöse där hennes syster Anna bodde. Det var jättemysigt att vara där och träffa dem, jag ångrar inte att vi gjorde det! Dom bodde jättefint i ett ganska nybyggt hus och det var så otroligt fräscht inrett. Anna har även två små fina barn! :)
Emilia och.. erhm.. bebisen! :)

Det var såklart lite jobbigt att jag var tvungen att ta det lugnt hela tiden och inte fick flänga runt men jag tycker ändå att jag klarade det bra. :)

Det sa bara klick! ;)


och jag blev helt lycklig. För jag fick fläta Anna!
Resultatet

(Visst var det längesedan jag la in flätbilder?! Borde göra det oftare, har ju så plenty av dem!)
Ååå det var kul för Anna blev så glad, hon sprang och visade grannen tillochmed!


Det blev även en snabbis på Emilia!

Haha! Alla gillar min mamma, det går inte att förneka. :)

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilket skönt inlägg! :D

2009-05-26 @ 20:12:15
Postat av: Jollan

Å söt liten tjej :-)



Kram!

2009-05-30 @ 18:19:38
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: syrran

Å, Vilken UNDERBAR bild på mamma och Emilia!

Även den på dig och Emilia var inte så ounderbar heller:)

2009-05-31 @ 23:05:14
Postat av: Anna

Hej Anna!

Vilken mysig blogg du har, vi känner inte varandra däremot känner jag dina storasyskon och hittade hit tack vare din góa storasyster.

Vilka fina frisyrer du skapar, får man boka dig nästa gång man ska på en fin fest???:-)

Kramar från en annan Anna

2009-07-09 @ 22:19:08
URL: http://nazima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0