Heja Gais

..och alla andra lag..


Hej! :) Idag har det varit en bra dag. Jag har gröna och svarta kläder på mig, (blåvitt-Johan hade blivit rasande chokad om jag sa det;) och jag har den otroligt fina sjalen som jag fick av Joss när jag fyllde år. Den är fin och gör mig så glad!

Så såg jag ut igår med samma sjal som idag :)

Vi hade spanska på morgonen, det var förhör på en läxa som vi tydligen hade och det var jättepinsamt för det var typ ingen som kunde utom jag så jag fick svara hela tiden. Men det gick ändå bra med det och den lektionen.

Sen hade vi historia och jag tycker faktiskt det är kul. Fast det vi pratar om är ju inte alls kul! Massmord hit och dit och kommunister och jag vet inte vad! Men Martin är en bra lärare.

Efter historian åt jag, det var soppa och goa mackor. Sen var jag tvungen att springa jättefort till gitarren men jag hann :) Det var lite extra kul idag för jag hade övat mycket och kunde låten när vi spelade, annars brukar jag inte tycka om gitarr.

Tro det eller ej, jag slutade efter gitarren! Det var APT idag så alla slutade typ så tidigt. fast jag satt kvar en stund och pluggade spanska innan jag åkte med ett-bussen hem.

Jag har haft ganska roliga tankar idag.

Nu kom jag precis att tänka på att jag ska till NÄL imorgon. Jag har hört att det ska vara kul att bli sövd. Vamos a ver.


Vill ni se bilder? :) JA det vill ni



Igår gick Herman omkring och klagade jättemycket
på att hans nycklar var borta. Jag kollade i taket och
frågade om det var hans nycklar som hängde där.
Det var det och han blev jätteglad. :) Han hade
tydligen hängt dom där innan lunchen.
Jag hade föresten ARL-prov igår och det gick jättebra.
Det känns skönt eftersom det är det sista på kursen.
(Har jag sagt det?)


När vi åkte förbi Torp idag blev jag jätteglad
för det var någon som hade ställt hjärtan där! :D



Jag älskar naturen och gröna ängar! Jag KAN inte rå för det!

Mmmmmums



Dags att sola korset :)

Sorry er som inte gillar maratoninlägg, Kram!

Kommentarer
Postat av: Jollan

Väldigt fin sjal du har tycker jag.. ;-)

Härligt att du har det bra! Det gör mig väldigt glad!

Tack för din omtanke!



Kram.

2009-05-06 @ 21:01:25
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0