Team Ture

Hihi, det var lite kul. För i fredags när Kristina var hemma så var det väldigt varmt, så vi tog på bikini och solade lite medan hon förhörde mig på spanskan. När vi sen tog på oss kläderna igen upptäckte vi att vi hade samma färger. Hon hade vita trekvarts byxor och ett gult lite mönstrat linne, och jag hade gula lite mönstrade byxor och ett vitt linne.

Sen på lördag morgon när hon väckte mig frågade hon om jag ville med ut och springa. Jag var lite trött och motvalls till en början men sen bestämde jag mig för att följa med. Vi bytte om i olika rum och när vi sen började värma upp såg vi att även nu hade vi samma färger. Svarta shorts och grön tröja. xD

Efter springningen körde hon lite med mig med hjälp av lite gymnastiska övningar, sit ups med mera! Det var kul :)


Här ser ni då Team Ture :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0