Läget idag

Hejsan!

Nu har jag sovit en natt och är lite piggare. Jag tror att jag kommer återhämta mig från operationen ganska snabbt efter hur det har varit hittills. Jag kan öppna munnen lite mer idag och det gör inte ont hela tiden. Jag är fortfarande svullen kring munnen och har sår och blåmärken(dels inne i munnen där de opererade och dels utanpå)

Skulle gärna vilja visa bilder på hur jag ser ut men känner inte att jag vill dela med mig av det till hela världen.

innan operationen
Jag var bara lite nervös i bilen.

konstigt, jag såg ju nästan svullen ut innan också.
Jag målade en fin gubbe, fast det syns inge bra

Efter, hemma.

Mitt spy-kit med mera. Jag är en spion ;) Mina tänder och mitt klistermärke ligger i spykittet. Jag spydde aldrig konstigt nog, höhö.

Okej, en bild får det bli.
Jag kan faktiskt räcka ut min tunga

Jag överlevde det här tack vare min humor. Förmågan att hitta roliga saker mitt i allt elände.
Har hur mycket som helst att berätta från den dagen. Så ni får fråga mig.

Kommentarer
Postat av: Martin

Bra att du kan skratta åt eländet. Hur var det att vara sövd? Drömde du något?

2009-05-08 @ 12:59:40
Postat av: Anna

Det var rätt skönt att bli sövd i slutet, men alla medeciner och sprutor in i min kanyl var jobbiga. Jag fick "karusellmedicin". Jag drömde ganska mycket tror jag men jag minns inte vad jag drömde om. Det kändes som en vanlig dröm fast mer verklig, jag levde i drömmmen och när jag vaknade visste jag inte var jag var.

2009-05-08 @ 13:43:12
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0