smärta



Idag har jag riktigt ont.
Ordet ont räcker inte till, och inte jätteont heller. Grisont är väl mer i klass med hur jag känner det. Grisont i lungorna.

Jag har haft så här förut och läkaren har trott det var bronkit och gett mig penicillin, två gånger. Sen kom jag till en annan läkare som sa att det inte var bronkit. Han trodde det var nån inflammation i något ben i lungorna.

Det gick över alla tre gångerna, men nu har det kommit igen. Jag har varit hemma idag hela dagen och ibland gör det så ont att jag gråter. Jobbigt att vi hade NP i matte idag. Dubbelt jobbigt eftersom jag inte mådde bra i torsdags när vi hade första NP i samma ämne.

Jag har försökt att sova så mycket som möjligt för då känns det nästan inte, men man måste ligga på samma sida hela tiden, och de första tio minutrarna känns det som jag kommer att kvävas. Det är riktigt svårt att komma i sängen. 

Jag mår SKIT! Kan det inte gå över snart?! :'(



GE MIG EN AMBULANS TILL HIMLEN

Kommentarer
Postat av: Martin

Hjälper det inte med någon sorts smärtstillande när det är som värst? Jag har också haft grisont, fast i axeln, så jag tror jag vet hur ont du menar. Då hjälpte det ganska bra med alvedon.

2009-05-19 @ 23:47:33
Postat av: Anonym

å, mitt hjärta! Jag ska prata med den stora pappan och be honom göra dig bättre, kram!

2009-05-21 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0