我有一個痛苦的嘴



Nu kanske ni undrar vad det står i min rubrik ;D För det är nämligen kinesiska! men gå in här och kolla vettja! I like google translation..

Nu är jag hemma och det är jobbigt för det ska göra så ont hela tiden. Ursäkta att jag tar upp det ofta men jag måste få gnälla för det gör så ont!

Tänk.. nästa år ska jag göra en större operation.. jag ska inte ta bort några tänder MEN de ska ta bort en del av min käke, flytta fram den så den sitter fast och allt vad de ska göra minns jag inte men ingreppet kommer i alla fall ta långt mer än en timma som det gjorde med tänderna nu. Efteråt kommer jag att ha fixerade käkar. Jag kommer inte kunna tugga på 8 veckor. Jag kommer ha ONT! Hur ska jag klara det då när jag knappt klarar det nu?!

Jag funderar på att dra mig ur.. då kommer jag se ut så här resten av livet..


Kommentarer
Postat av: hanna

det är väl inget fel på att se ut så som du gör nu?

2009-05-13 @ 19:29:28
Postat av: Martin

可惜!



Jag förstod iaf de fyra första tecknena :) Resten fick jag slå upp. Fast jag tror att du kan utelämna 一個. Det betyder typ "en styck" och är nog överflödig information om man talar i så generella termer som "ont i munnen". Onödigt att säga "ett styck ont i munnen" ;) Men jag är inte hundra... fråga Crystal.



Du fixar det!

2009-05-14 @ 00:40:24
Postat av: Jolllan

Haha kul idé. Måste jag testa.



Stackare som har ont i munnen..!

2009-05-16 @ 10:54:39
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0