Wihiie

Här sitter lilla Anna och har inte en tanke på att frosta av frysen.



Jag lagade mat idag pappa och mig och jag var jätteduktig! ^^ Jag kom på att jag kunde göra vegetarisk tacos för vi hade inget kött. Vi hade ingen avokado heller för guackamole :( Så jag kom på att göra dipsås! Det blev gott :) Jag har inte lika ont längre heller. Fast tillräckligt ont för att stanna hemma från skolan :/. Nu när det är viktiga rep och allt.

Just nu lyssnar jag på The Pieces Don't Fit Anymore med James Morrison, den sjöng Matilda och Lollo på nobelmiddagen minns jag. Den är väldigt bra. Gaah..!!! Findus det kittlas! Han kommer här och stryker sig något extremt mot hela mig och HOPPADE precis upp i mitt knä helt utan förvarning! Bort bort med honom. Jag tror han vill ha mat.. Lelle Findus :)

Chokladbollar är ingen mat för en katt


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0