Med öppna ögon

Här sitter jag igen vid datorn i källaren av Sinclair. Så kan man ju inte säga. Men det gör jag ändå!!!!!!!!!!!!!!!





Jag sitter bredvid Camilla och Frida som övar på sånger till musikalen. Runt oss går massa nior som har gjort eller ska göra intagningsprov. Idag är det exakt ett år sedan jag gjorde mitt prov. Jag minns att det kändes hemskt. Jag hade knappt sovit något natten innan. Hoppas verkligen inte att det känns så för niorna nu.
Snart ska jag ha Gemuprov. Och jag längtar inte så mycket :)

fail på spanskaprovet imorse!

Kramar:)

Ps. ajg har fått nytt mobnummer!

Kommentarer
Postat av: Anders

Gemu är ju skitkul!!

Va ett mina bättre ämnen när jag gick musik. Behöver du hjälp och syskona inte kan ställa upp så kanske jag kan ge dig en hjälpande hand. :)

2009-03-04 @ 18:36:10
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: Stefan

du äger på att spela bowling på det snyggaste sättet ;D

då var det exakt 3 år sen jag gjorde intagningsprov ^^

2009-03-04 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0