Letar efter Ipod

Jag leeeetar efter I-pod, som jag träffade just här, mitt framför diskmaskin den 24 december men jag taaaaappade bort dess process..

Som ni säkert redan listat ut är detta ännu en omgjord låt(Letar efter Frank Mills) från musikalen, men vad jag vill få fram är att jag inte hittar min Ipod! Jag tappar bort den hela tiden, och hittar den igen men nu vill den inte komma fram. Jag får be mamma sätta på sin sakletardetektor..

Jag har precis varit hos Eva och sytt ett par utsvängda byxor :D och jag tyckte att de blev bra. Nu slipper jag att ha kjol på föreställningen ikväll. :) Nu ska jag öva lite på sångerna, äta och fixa håret, sedan åker vi till Uddevalla.

Så här kan det se ut i ensemblerolls-logerna innan föreställning..

Hippieflätor kan man trixa med..


En kille jag målade på häromkvällen såg sedan ut såhär.. det är fabligt kul :) 


Måste dra nu, Kram på er!




Ps. Nu har mamma hittat ipoden! :) Undrar bara var min mobiltelefon är någonstans..

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag kände inte igen texten från musikalen. du är nog lite inne i de där texterna tror jag... ;-)

men det va jätte-jätte-roligt att se er!! :)

2009-03-28 @ 18:36:30
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: Daniella

sv: aa jag med,, den är hur bra som helst! =)

2009-03-29 @ 12:29:01
URL: http://danikani.blogg.se/
Postat av: joachim

tjoho, hade du lust att skicka lite bilder du tog vid musikalen? =)

2009-04-07 @ 14:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0