Easy to be hard

Å, hahahahahahahahahahaha. Hahahahahahahahahahahahah. hahahahahahahahahahahahahahahahahaa!

Det var så roligt. Igår. Vi satt i logen uppe under föreställning. Vi skrattade så mycket.

Så var det Mailns scen när hon sjunger låten Easy to be hard. Som går typ såhär: Huuuuur kan någon va så hjärtlös.. strunta i en människa... a och så vidare.

Och Kaleb satt och fick precis massa vatten och grejer i håret för det skulle va bakåtslickat. Och så säger han: Vad är det för ord här? Hjärndöd?

xD



Musikal är kul!




Tack Hanna för at du räddade mitt liv igår.



Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anders

Räddade Hanna ditt liv? Hur då? Vill också veta hur man kan rädda liv! :)

2009-03-20 @ 15:37:19
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: hanna

jag har ingen aning om att jag kan rädda liv, lite coolt så.

2009-03-21 @ 09:52:32
Postat av: Anna

Ja det är supercoolt. Anders: hon gav mig en näringschokladbit. :)

2009-03-21 @ 10:38:03
URL: http://solflingan.blogg.se/?tmp=07212547

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0