Det finns lerdrejare, och så finns det lurendrejare



Ungefär så här känner jag mig just nu för jag har missat bussen. Den enda bussen som kan göra att jag kommer i tid till föreställningen. Bajs! Tiden är ungefär som en lurendrejare tycker jag! Jag har dessutom ringt pappa(för ibland brukar han ha möjlighet att köra mig) och mamma men ingen svarade. Jag antar att det får bli hemma idag.

Hm.. ja, för även om jag skulle åka bil in nu skulle jag inte hinna, jag känner mig så hjälplös. Haha, var nästan på väg att skriva hjärtlös eftersom jag har den låten lite halvt på hjärnan nu xD Får försöka lyssna på musik under dagen så att det försvinner.. :P

Näe nu går jag och ringer Kristina.
Eller nä föresten hon är ju säkert i skolan. Bajs, vem ska jag ringa? Grannen?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mig?

2009-03-26 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0