Anna är en fjant

Jag sitter här och surfar...

Ok, vad har hänt här, tro?

Vilket håll ska jag svånga åt?

Information vid ett vägarbete som kanske ger ett gott skratt

Rullstol för hundar.

Rycker den här polisen ut när det är kuddkrig, tro?


För säkerhetens skull.

Elektrisk belysning
Kina i ett nötskal eller?

Högtliggande toalett

En inte helt onödig skylt...

Särskrivning glalore!

Löpsedlar på stan den 14 december.

Motorcykelgäng och hamburgerestauranger.

Om bara skyltarna kunde tala så hade de nog kunnat berätta en del...

Goda referenser.

Tack för att ni hjälper mig att räkna...

Lössläppta barn!
Vill man vara fin, får man...


Sanningen är alltid bäst...
Klart man ska handla av ett företag där de har roligt på jobbet...

Udda skylt må jag säga...


Vad säger socialstyrelsen om detta?

Ingen mening att köra till denna by?

som sagt.. jag är en fjant. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0