A funny meeting

Nu har vi slutat. Och det var precis så att jag inte hann med tie över två bussen. Så nu får jag ta den över tre som inte går ända heem.. men men :) Det var väldigt kul. Jag gick in i östrabos datasal och satte mig vid en dator. Och så skickade jag ett sms till Hanna och frågade var hon var. Hon svarade att hon sitter i lässalen. Jag frågde var lässsalen ligger nånstans. Då ringde hon mig.
"Var äru nånstans?"
"Jag är i datasalen, var ligger läsrummet?"
"i datasalen."
"men jag ser dig inte"
"Jag ser inte dig heller" (jag reser mig upp och börjar leta)
"nu ser jag dig!"


Hahahaha. vi satt högst femtio meter från varandra xD Sen hade hon med sig massa äpplen fast hon inte gillar äpplen men det var det enda de hade hemma. X) DU ÄR SÅ SÖT Hani! 



Anna&Hanna forever.

Kommentarer
Postat av: HANA

HAHAH



va fult! xD

2009-03-09 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0