Window shopper



Efter skolavslutningen gick jag lite på stan och softade. Jag gick in i några affärer på Kungsgatan. På Wani fastnade jag för att prova klänningar. Jag var lite osäker på alla egentligen. Men alla var snygga. Så eftersom jag inte visste köpte jag inget där. Eller jo föresten! Ett par jeans :) som var snygga och dessutom bara kostade 120 kr.

En annan klänning, ballongkjol :)


Vad tycker ni?

Sen gick jag till Vero Moda och fick hjälp av en entusiastisk expedit. Jag hittade en jättefin tunika och ett skärp som ni kanske kan få se så småningom.. :)



Tio över ett bussen luktade inte så väldans gott för jag tror att den var gammal. När jag kom hem gick jag till Göksäter för att se om jag kunde hitta lite ståltråd för pysslet jag spånar på just nu. Det gjorde jag med besked för en stor rulle ståltråd kostade bara en femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0