Tatuering


Jag tycker inte om tatueringar så värst. De är permanenta, gör ont och kan vara riktigt fula. Den här tatueringen var fin tycker jag. Men jag förstår inte att bäraren var tvungen att ha den mitt på bröstet!

Jag skulle inte tatuera mig om jag så fick en miljon. Eller... Jag ångrar mig, om jag fick en miljon om jag tatuerade mig skulle jag göra en liiiiiiten tatuering vid hälen. :)

Men tänk om jag hade haft en sån tatuering som på bilden..! Tänk om jag hade haft det när jag gjorde ultraljud på hjärtat. Doktorn hade säkert blivit ganska förrvirrad.

"Hm.. var har du ditt hjärta?"
 
Eller kanske inte.


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag skulle tatuerat ett rutsystem med X och Y. Du vet sånt som ni gör i matten. Då kan dom fråga vart det gör ont, och då kan jag svara: "Mjo ungefär vid x17, Y-42." Då vet dom precis! :D

2009-06-05 @ 11:55:06
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0