Travel F

Igår var en rätt skön dag. Solen sken och det var skönt. Efter provet (ja jag gjorde det!:) gick jag hem till Arkbros och hängde med Niklas och Linnea. Som bonus på det fick jag jättegod lunch där. :D

Sen gick vi ut och köpte glass, och vi såg två tjejer med ett stort vitt F på stan, de gick bara runt och kånkade på ett F. Typ en meter stort. Jag gick fram och frågade varför de hade ett F med sig.

"We go with it to find friends. F is for Friend, and other things like faith, freedom, friendship.."
"But why?! And how did you found an white big F?!"
"We built it. It´s to find friends."

"This is our travel F, we have a bigger F at home."http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=263125


Ibland kan man undra lite tycker jag. :?

De sa också att de skulle gå där i 5 dagar och att de hade en budget på 500 kr (eller om det var euro) och när den var slut skulle de åka hem typ.


Jag håller med Linnea som sa: "Det är ju inte direkt det första jag skulle göra om jag åkte till ett främmande land.. gå runt med ett F på stan.."



Själv skulle jag nog springa runt som en galning och fota allt..

Inatt klockan fyra vaknade jag med ett ryck av att det högg till och gjorde ont. Helt hemskt! Jag blev ju rädd! Så jag ropade på mamma som gav mig lite smärtstillande och en varm kudde. Sen blev det lite bättre och jag kunde sova.

Läskigt att det gör ont. Bara så där. Man kan undra varför! Jag bli så misstänksam mot allt som gör ont nu. Det kan ju vara en ledtråd som hjälper oss att komma närmare lösningen. Jag skulle gärna veta vad det är för en sjukdom jag har. Bättre det än inte veta tycker jag.

Nä, nu ska jag ut och sola, David har redan börjat jonglera. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0