Lägerfilosoferingar

Hejsan. Idag är det lördag och inte alls långt kvar tills jag är på läger. I två hela veckor på Stenungsögården om allt går väl. Ja, man kan ju faktiskt aldrig veta om jag får åka in till sjukhus igen även fast det verkligen inte är något jag hoppas på.

Jag tycker det är lite klurigt att packa inför ett sådant långt läger. Vilka kläder ska med egentligen?! Jag tar med nästan allt för jag kan inte välja. Det resulterar i att jag får väldigt mycket att kånka på.. Jag är nog klar med klädpackningen nu och det är skönt. Men vad ska man ha med sig mer? :/ Och frågan är hu rmycket pengar man ska riskera att ha med. Jag vet ju hur godissugen man kan bli.. men det är inte värt det. INTE Anna. Du ska inte äta något godis på lägret :D (lycka till)



Så här såg jag ut för cirka ett år sen (tycker ni också det är kul med tillbakablickar?)

Kristina var med igår på Sibräcka där vi firade midsommar. Det var trevligt och vi lekte med alla barnen som var där(med andra ord jag trivdes^^)

Kristina sov över inatt men ikväll ska hon åka till ön eftersom hon ska vara ledare på lägret. Hon har skrivit ut massa papper(som jag inte får titta på^^) Och gått och ojat sig ett tag nu för att hon ska vara ledare. Men hon har inget att oroa sig för, hon kommer vara en utmärkt sådan! :)

Å vad jag längtar:)! Och å vad fort tiden kommer att gå. Tiden går alltid fort, men särskilt när man är på läger.
Jag funderar på att göra en tävling här på bloggen när jag kommit hem. Liknande den jag gjorde med ägg. Vi får se :)


Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0