Sommaridyll och en hund som heter Fritz


























Kommentarer
Postat av: Martin

Gillar bilden där du drar ner solhatten framför ansiktet. Effektfull och rik på färger! :)

2009-06-16 @ 14:44:42
Postat av: Britt-Mari

Härligt att se dig livs levande i rutan när jg slog på datorn i morse. Nu ska jag på snigeljakt och sendan träffa en kompis som jobbar med barn som jag fast hon jobbar i Lyse församling. Vi ska byta tankar och ideer och sånger och ramsor inför höstterminen. Vi ska inspirera varandra. Jag köpte en svart ram med parspartoe (undrar om det stavas så) till din teckning på Ikea igår. Hoppas den passar. jag hör av mig i morgon. Kram B-M

2009-06-17 @ 07:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0