Snickers å jag

Det är några på lägret som är hyperallergiska mot nötter och sånna saker. Och jag älskar nötter. Särskilt jordnötter! Och snickers, som innehåller jordnötter. Men nu kommer jag ju inte kunna äta det på två veckor :P så jag har glufsat för fullt idag :)

Snickers & jag!



å.. jag minns när jag låg på uppvaket efter visdomstandsoperationen.. Det var jättejobbigt. Men sköterskorna som hade hand om mig var så snälla. När de inte skötte om oss patienter satt de och pratade bredvid. Plötsligt kom de in på jordnötsallergi, och det visade sig att båda hade någon i familjen som var allergisk mot det..

-Ja du vet jag älskar ju snickers, men det kan jag ju inte äta nu.. (den ena värsta sorgset)
-Nä inte jag heller..(den andra)
-Men det kan jag! (sa jag jätteglatt och log brett (så gott jag kunde med mina hamsterkinder)

Inte för att jag kunde det då :P tuggning var ju i princip som självmord efter operationen! Hahahahaha. Vilka minnen. Humor är överlevnadeskittet för sjukhus! Man kan få det riktigt roligt faktiskt mitt i hemska saker! :D

xD



Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, så typiskt du! :D

2009-06-21 @ 10:18:27
URL: http://esterochjag.blogg.se/
Postat av: Anders

Skratt och Snickers är två av mina favorit-mediciner av mediciner man INTE kan köpa på apoteket. :D Kramar och glass brukar vara bra mot det mesta också. Kan rekommenderas när apoteket är stängt. ;)

2009-06-21 @ 17:41:32
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0