Historiaprov

Nu är jag faktiskt i skolan. Japp japp! Jag har varit här en stund och pluggat. Tänkte först göra ett prov idag men känner mig inte så förberedd så jag kanske gör det imorgon istället. Provet handlar om kalla kriget och är ett historiaprov. Jag kom på att jag faktiskt kan lite om det ändå. :) Om en stund kommer Specialpedagogen. Jag ska snacka lite med honom om det.

Det är bra att man kan få komma till skolan efter den har slutat och göra prov och sånt. Jag har ju varit sjuk och missat en massa.

Men det känns väldigt konstigt att vara i skolan nu. Det är ju inga elever här utom jag.
Men snart är även jag fri från skolångest.. :)

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Vad förvånd jag blev att du var i skolan! Lycka till med Historian. Jag ska laga mej idag för en tand har tappat sin plomb. Tandläkaren ska fixa detta idag. Skönt för tungan, då får den lite ledigt för den har varit och pillat i hålet hela tiden ända sedan förra onsdagen då plomben satte sig i en smörgås. Vad den nu skulle där att göra? Britt-Mari

2009-06-15 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0