Het ;)



Idag är det riktigt varmt och skönt ute! Jag tycker det är så gött, för varje dag på lägret hittills har det varit jättefint väder, det har bara blivit bättre och bättre. :-) Idag hämtade mamma mig på Stenungsögården på morgonen för vi skulle göra lite ärenden till bl.a. sjukhuset. Det gick bra och nu är vi hemma.

Jag ska sova här inatt för lägret har hajk och jag känner mig inte så sugen på att vara med på det, dels eftersom jag inte får anstränga hjärtat(det kommer va mycket aktiviteter) och dels för att alla får va uppe hur länge de vill inatt...


Det ska bli skönt att duscha också, ingen kö, hur varmt vatten jag vill.. och fotbad. Det behövs VERKLIGEN. blaughh fötterna är väl inte det fräschaste just nu..



Jag kör på softing ;)

Kommentarer
Postat av: Anders

Lyx...! Låter jätteskönt Anna. :)



Jag har hört ett rykte om att ni kanske får besök på lägret idag, så du får se till att va där.. ;-)

2009-06-27 @ 02:05:58
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0