Fulmålaren

Idag har jag varit ute en del. Jag har inte lika ont idag som jag hade igår och det är jag riktigt glad för. Dessutom misstänker jag att det onda som jag har nu är p.m.s.. så det är ju "bra". :P David och pappa kom hem från fotbollscupen i eftermiddags. De träffade vår moster, ingifta morbror och våra kusiner där. Mysigt :)

Jag satt ute och målade en del på gräsmattan. Alltså jag målade inte på gräsmattan utan på ett papper. Det var svårt för jag har inga bra penslar. Dom är verkligen skitdåliga! Så jag tröttnade och började måla med fingrarna istället. Jag kommer nog inte att bli någon stor konstnär som jag alltid velat bli. Har inte något stort tålamod. Kan inte riktigt uppskatta det jag gör och blir aldrig nöjd. Men något säger mig att det är bra att måla fula saker också. Tänk om allt man målade skulle bli perfekt. Hur kul?



Det jobbigaste är nog att vara en sån pedant som jag är. Jag blir frustrerad om saker och ting inte är fint runt mig. Så nu kan ni sluta undra över varför jag verkar så galen hela tiden..



Hehe. Min fulmålning

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men, den teckningen var väl inte ful! Gör den större så jag får se den ordentligt!

2009-06-15 @ 16:10:41
URL: http://esterochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0