Fredagstankar

Nu har vi lekt lite till och städat och grejat, Ebba hjälpte till och var jätteduktig! Mormor stekte pannkakor som vi kunde äta när vi var klara, gottgott! :) Pannkakorna var bara lite större än en cd-skiva typ, ganska små :P Men barnen blir mätta på dom iaf. Jag tycker det känns lite dumt att komma här och äta upp all mat, för jag äter ju jättemycket till skillnad från alla andra.. och det ska ju räcka, så jag äter mig inte mätt nu. Men det kan jag göra när jag kommer hem så det jämnar ut sig. :)

Å jag är så sugen på att lägga upp bilder för jag har tagit så många fina igår och idag sen vi kom hit. Men jag har ingen sladd med mig och det kanske dessutom är lite dumt att ladda över dem till någon annans dator.



Nu ska mormor snart åka hem till sig.. men jag ska stanna kvar :) En dag iallafall.. sen åker dom ju till Öland. Då åker jag till Ytterby och stannar hos mormor och morfar en dag till tror jag och på söndag kommer nog mamma, pappa och David och tar med mig hem. Skönt för jag vill inte vara där mer, jag vill HEM! Ljuva hem :) Vi får se vad som händer sen, förhoppningsvis kan jag hänga lite med kära Hani. Och Jossan som bor lite närmare mig nästa vecka, jippie :D Det känns som det kommer bli jättebra!



PUH nu ska jag vila mig.

//Solflingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0