Aj min tå

Nu är jag hemma hos mormor igen, kom med bussen halv fyra. Då åt vi lite men sen vaer jag så trött att jag slockade.

Så jag sov en bra stund men nu har jag precis vaknat för det gjorde så ont i min stortå! Jag hade någon självspricka där först som bara blev värre och värre. Det blev lite bättre i lördags för då plåstrade mama om den och hon är bra på sånt. Jag får be henne göra det imorgon när dom hämtar mig! Jag kan knappt gå på den, så ont gör det. :(

Men nog om min tå, hihi.



Jag lyssnade på min ipod medan jag reste, det är härligt för jag har många bra låtar. Man får nya favoriter! :) Som tillexempel den här låten ----> If the light goes out- Katie Melua njsdföga den har fin text


"They say the world must end somehow,
They say the end's not far from now;
I think they're wrong,
Don't worry your life away,
Start living for today,
Don't think about tomorrow.

And if the lights go out on all of us,
In just a year or two.
And if the sky falls down like pouring rain,
Then I'll be here with you.
I'll go down with you..."

Från albumet "Pictures"


Jag har känt mig så barnslig denna veckan! Visst skriver jag lite barnsligare än jag brukar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0