nudlere

Hejsan. Här sitter jag vid datorn och har ionte en tanke på att frosta av frysen. Men jag har massa afte i munnen som oförtjänt tar min uppmärksamhet. (Afte=små irriterande och hemska munsår som gör superont) Just nu lyssnar jag på Lady Gaga m.h.a spotify :) inte jättebra musik men kände för att bredda mina hjärnceller idag.

Igår åkte mami och pappa till ett förmöte innan Oas. David åker dit imorgon. Då åker jag till mormor. Jag kände inte för Oas i år. Det var så långt att gå till allt i Borås, då menar jag LÅNGT! Det var typ tre kilometer mellan stora Oas och UngdomsOas :O. Men jag ska dit ändå, på onsdag en sväng med en kompis :)

Men shiet, är alla Lady Gagas låtar irriterande och konstiga?!! Det verkar inte bättre!


vad trööött..tt.. man kan vara.

Kommentarer
Postat av: hanna

tummen upp för lady gaga!

2009-07-20 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0