Tengo ca 0 tiempo para el blog

Jag har i princip ingen tid för bloggen. Iallafall inte just nu. Det är sorgligt, för jag har så mycket att skriva om, och jag är så sugen på att blogga!

Men har man jobb så har man. I Svanesund av alla ställen. Ganska långt hemifrån. Tar en timma med buss tror jag. Jag skulle vilja ha en dator med internet i kiosken, för det är sååå mycket dötid! Nu får jag nöja mig med att prata med Simon(min kioskbuddy), smsa, leka med kameran, spela minigolf eller rulla tummarna.





Det är två cykelkillar där varje dag, de är ca 10 år och väldigt jobbiga. Idag tyckte de att jag skulle ge dom en glass var, bara för att de fick en smält glass i kiosken förra veckan..? Och de slutade inte tjata heller, blev bara tyknare och tyknare. De blev sura och började cykla på minigolfbanorna. Sen fortsatte de gnälla om glass, och när de insåg att de inte slkulle få det krävde dom godis istället. Då ringde jag min chef ;D



"Chefen säger att ni ska dra om ni inte har några pengar"

inom en blink var de borta..



Jag är helt slut. Men bara lite deprimerad. Jag ska försöka ta hand om mig själv ikväll så kanske jag mår bättre sen.

Kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag och Henny-Penny får komma och hälsa på. (Min dator MED internet) Annars tror jag att man kan skicka MMS till en e-postadress och så läggs det upp på bloggen.



MEN då kostar ju bloggandet pengar. Det får de väl inte göra?? Du får komma på nåt... :S Kanske ta betalt för att folk ska få läsa? ;-) blinkblink

2009-07-10 @ 23:14:36
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0